2017. április 2., vasárnap

Egyszerű, de nagyszerű



Rendezgetem a receptjeimet, s akadt kezembe az alábbi, aminek minden alkalommal nagy sikere volt – akik ették, azoknál is – és valójában én is szívesen csináltam. Nem kell sokat vacakolni vele, előző nap elkészíthető, sőt, akkor jó igazán, ha egy éjszakát pihent…
(Különben olyan egyszerű, hogy férfiember is meg tudja/ná csinálni !)

MUKI

20 dk babapiskóta 70 dk meggy (más gyümölccsel is jó, de meggyel a legjobb) ill. magozott befőtt is jó.
2 dl tejszín
2 dl joghurt
2 dl tejföl
A babapiskótát egy nagyobb szögletes jénai tál aljába fektetjük (ha van, mert abba egyszerűbb 😄) . Egyenletesen rászórjuk a meggyet. A tejtermékeket egy külön tálban simára keverjük és ráöntjük a piskótákra úgy, hogy lehetőleg mindenhol befedje. Cukrozni nem kell. Legalább 2-3 órára behűtjük.
És kész.

Garantálom, hogy mindenkinek ízleni fog ! (Egy adagot nem érdemes csinálni, mert nem lesz elég!)

Saját képem nincs róla, ez, amit a neten találtam nagyon hasonlít a végtermékhez:





13 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom lehet és meleg időben még üdítő is, ki fogom próbálni. Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne, hogy sikered lesz vele.

      Törlés
  2. ...én meg olyasmikre emlékszem... sok-sok év óta... a férfiak dolga volt pl. a mamutot elejteni (vadászni) meg háborúzni és ilyesmik. :-) - aztán én már nem nagyon akarnék ezen változtatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szólj, ha lőttél egy mamutot, majd elkészítem pörköltnek :-)

      Törlés
  3. Hasonlót már készítettem , de ezzel az összeállítással is kipróbálom csakis jó lehet!

    VálaszTörlés
  4. Gondolom a babapiskóta ad annyi édességet hozzá, ami kompenzálja a meggy savanyúságát. Ezt tényleg nem lehet elrontani sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ! Én egyébként nem szeretem a túlságosan édes édességet - ez épp a kedvemre való.

      Törlés
  5. Én ezt túróval szoktam csinálni. És tényleg nem elég egy adag.
    PZs

    VálaszTörlés
  6. Még nézni is csábító, így a tavaszi szembesüléskor. Már a szűk ruhatárral való szembeszüléskor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véleményem szerint egy kisebb adaggal bárki megehet - nem ettől fogunk meghízni :-)
      (Na ja, tudom, ha mindenre ezt mondom, akkor.....?)

      Törlés
  7. Már a nézésétől is hízni lehet... Bizonyára finom lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finom és ha egy évben egyszer eszed, attól nem fogsz meghízni :-)

      Törlés