2017. július 19., szerda

Cukkiniből ez is


Sajnálom, hogy nem vagyok igazán jó étel-fotós - mert ez a jelentéktelen kis pufi sokkal, de sokkal jobb volt, mint amilyen jó a kép. Töménytelen mennyiségű cukkinit kaptam, jó részét eltároltam télre - de készült belőle főzelék, meg leves is, ám ez, ami a fenti képen látható, ez volt a legjobb. És pont ilyent még nem csináltam, ez egy teljesen új változat (legalábbis részemről, saját fejből...)

Ugyanis volt előző napról két maradék fasírozottam, amihez nem nagyon volt már kedvem. Ezeket villával összetörtem, a cukkinit felkockáztam, épp csak megforraltam sós vízben, a maradék húshoz kevertem, majd tojás, zabliszt és len-szezám mag hozzáadásával egy sűrű masszát készítettem, és kisütöttem.
Nagyon finom lett - és ilyenkor szoktam kicsit büszke lenni magamra, és elmondani, hogy  soha, semmiféle ételmaradékot nem dobok ki. Kis fantáziával minden meguntból, maradékból lehet valami újat varázsolni.
A kovászos uborka csak tovább javította - szóval pompás ebéd+vacsora lett belőle !

6 megjegyzés:

  1. Olvasva az összetételét, csak annyit mondok: vajon mi lenne rossz benne??? :)
    (hűűű, de megkívántam a kovászos uborkát...!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Küldjek ? 3 literes üveggel csináltam ....
      A cukkini meg egy igazi varázs-étel Ma mennyei krémlevest készítettem egy másikból.

      Törlés
  2. Én most padlizsánnak állok neki, az van itthon, de inkább összerakom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az se rossz - kedvelem ezeket a változatosan elkészíthető zöldségeket.

      Törlés
  3. A hét közepén én is csak zöldségekből és feta sajtokból dobtam össze két napra ebédet. Nagyon laktató volt. Cukkinit is gyakran eszünk, szívesen készítem, mert nem kell sok idő párolni vagy sütni sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sok minden újdonságnak örülök, amivel életem során találkoztam, de ezek a zöldségnövények nagyon jók.Kis fantáziával rengeteg féle étel készíthető belőlük és túlzott lelkiismeret-furdalást sem okoznak.

      Törlés