2017. szeptember 24., vasárnap

Szenzációs !





Ez nekem annyira tetszett, hogy mindenképp szerettem volna megmutatni annak, aki ide téved. Hátha mégse látta mindenki, habár majd 3 éve fent van a neten...

Bevallom, én csak tátottam a számat,  mert hosszas keresgélés után kiderült, hogy ez a csoda-szökőkút Vietnamban látható-hallható: Nha Trang, Vinpearl Land, Amusement Park a helyszín, itt keressétek, ha arrafelé járnátok.... 😄
Hogy micsoda csoda dolgok vannak manapság ! Mintha valami varázsló játszana a szökőkúttal ! Most döbbentem rá, hogy milyen sok helyen van ilyen - csak nekem volt újdonság. Ha beírod a youtube keresőbe, hogy "musical fountain"  1.050.000 találatot láthatsz....

6 megjegyzés:

  1. És valaki ott kerékpározik el..::) neki biztosan megszokott.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg arra gondoltam, hogy hát senki se figyelt arra, hogy ebben a pár percben a látványt ne zavarják meg ? Apróság, de bosszantó.

      Törlés
  2. Gyönyörű! A technika sok mindent megold, pl. követi a zene mozgását és azok a formációk!:) Sebesség, sűrűség, színek, mind klassz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) :-) Halihó, de örülök a jelentkezésednek !! Már többször néztem a blogodat - gondoltam rád-kérdezek...
      ÉN azért voltam elámulva, mert nem láttam még ilyent. És valahogy annyira jól "összepasszolt'" minden. A zene, a víz játéka, az egésznek a hangulata. Aztán lehet, hogy nem is ember, habnem valami gép komponálta meg ilyen tökéletesre a dolgot....

      Törlés
  3. Épp' időszerű... (Bocs') épp' van Vietnamban egy magyar "csoport"... ezt-azt "intéznek"... ( ne soroljam...) Más : valahogy nem láttam, hogy ebben is fürödnének... mint annyi más (nem csak pécsi) szökőkútban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy este nem fürdenek ? :-) Na jó, ez vicc volt....

      Törlés