2017. december 12., kedd

Blog nélkül




Blog nélkül ilyen az élet....
 
Nem tudtam aludni altatóval se és csak sírtam. Bekapcsoltam, majd ki a gépet. Kitakarítottam a szokásosnál alaposabban még az előszobában is, ahol pedig az udvarról behurcolt virágok miatt elég nehéz. És leporoltam még a könyvespolcot is és mostam és vasaltam és elintéztem az összes létező, még hátravolt karácsonyi bevásárlásomat. És becsomagoltam mindent, megírtam a jókívánság-cédulkákat. Előre főztem magamnak meg a macskának. Kimostam azt is, amit félretettem, hogy majd. Kivasaltam az összes szekrény aljában lapuló holmit. Átrendeztem azt a szekrényt, ahol a mindenféle papír-dolgaim vannak (régi füzetek, fényképalbumok, mittudoménmik) és már hónapok óta csak halasztgattam. Megettem két tábla csokoládét, amit eredetileg ajándékba szántam. 
Csak egyet nem tettem: nem írtam egy sort se a blogba.
És közben ezerszer feltettem magamnak a kérdést:

- Mit akarsz ?

a.) ha abbahagyod, akkor hagyd abba végleg.
Úgyis "már nagyon régóta élsz együtt a blogoddal".
b.) ha nem hagyod abba, akkor fogd fel az egészet úgy, hogy egy kellemetlen baleset volt – megesik ilyen, volt rosszabb is – tudhatod, épp ezért, mert "már nagyon régóta élsz együtt a blogoddal".
(Csak nem mehet tönkre egy ilyen, majd "házastársi" kapcsolat, egy félresikerült buta kaland miatt !?)

Itt vannak a régi olvasóid, akiknek az életét/írásait/gondolatait évek óta figyelemmel kíséred, akiket kifejezetten kedvelsz, akkor most őket is elhagyod ? Vagy felemás módon próbálkozol, nem írsz, csak olvasol ?
Hát 73 éve ismered magadat, tudhatnád, hogy erre képtelen leszel….. Grafomán őrült öregasszony vagy, aki  ügyetlen, figyelmetlen, szerencsétlen - de nem valószínű, hogy a géped meg a blogod nélkül élni tudsz.
Eltűnt 10 nap hozzászólása ?  – ért már téged nagyobb veszteség is….
Nyugi ! Jönnek az ünnepek, nehogy már  azt a kicsi örömöt, ami még jutna – elveszítsd egy ostoba véletlen miatt!  

U.i. És ha nem "cirkuszolsz", mit gondolsz, amit most szörnyű hibaként róttál fel magadnak, észreveszi valaki is ?
                                           *************

Hát itt vagyok. Nézzétek el nekem ezt a fenti, meg az előző nyavalygást….
Mindenkinek köszönöm az aggódó, bátorító, kedves sorait.


17 megjegyzés:

  1. Nyavalygás elnézve!!!!!!!!!!!
    Megesik az ilyesmi, de a rossz napok után jó, jobb napok jönnek! Remélhetőleg!

    VálaszTörlés
  2. Együttérzésem. Csak tényközlés : nekem anno vagy 5 évnyi (?) ha nem több fotóm "elveszett," amikor a számítógép (régi) bedöglött. Akkor úgy éreztem egy ideig, hatalmas kár ért... de aztán elmúlt. Azóta is történt jó pár - mindenféle más - anyagom elvesztése... ( túlélhető) - Állítólag "hosszú távon" a jó és rossz dolgok száma (?) kiegyenlítődik. Úgy legyen ! - mondom én. (Amit nem őrzött meg az emlékezet, talán nem is volt annyira fontos ? (bár ezen még nem gondolkodtam el mélyebben... szerencsére.)

    VálaszTörlés
  3. Na! Örülök,hogy meggondoltad magad! Ki írna nekem a csillagokról? :)

    VálaszTörlés
  4. Azt kívánom hogy ettől nagyobb bajod soha ne legyen! Elhiszem hogy most magad alatt vagy ideges és bánatos de tedd magad túl rajta és mintha semmi nem történt volna írjál ami szívednek kedves sőt még ezek után is írjál a bajokról is ezek is velünk történnek ! Nyugodjál meg kellemes készülődést és ne mindent egy nap alatt csináljál meg mi marad holnapra?:-)) Puszillak!

    VálaszTörlés
  5. Ne hagyj fel a blogolással, hisz vannak zugolvasóid is, akik élvezik az írásaidat. Azt se feledd ez a te blogod, a te "párod" ahogy írod, és néha bizony nyavalygunk. Hozzá tartozik az élethez a jó is és a rossz is. Nemsoká itt a karácsony bocsáss meg nemcsak másnak , magadnak is
    Sok szeretettel:Kata

    VálaszTörlés
  6. Ilyen vérbeli blogoló mint Te is, nem tudja abba hagyni a blogírást és nélküle sem tud lenni.Jól döntöttél újra!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy meggondoltad magad.

    VálaszTörlés
  8. Tetszett, hogy megetted az ajándék csokoládét. Akkor már sejtettem a végét. Üdv újra a blogolok közt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holdgyöngy, ez nagyon jó!!!! :-) ❤️

      Felveszem a fonalat, üdv újra a blogvilágban! El nem tudnám képzelni a blogolvasást Aranyos bejegyzések nélkül. :-) ❤️

      Törlés
  9. Örülők, hogy így döntöttél!
    PZs

    VálaszTörlés
  10. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Mindannyiotoknak köszönet a kedves sorokért! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  11. na ugye, csak eleget kell nyervogni, mindjárt özönlik hozzád az energia, amitől tovább nyervoghatsz.

    VálaszTörlés
  12. A "titokzatos névtelen" kommentjét
    - ha humornak szánta, üsse kő - nem vagyunk egyformák.
    - ha sértésnek szánta, üsse kő - szerencsére nem vagyunk egyformák.

    VálaszTörlés
  13. Ritkán jövök, ritkán kommentelek, de rém csalódott lennék, ha nem lennél itt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudsz, gyere, látatlanul is örülök neked és köszönöm, hogy írtál. Látod, igyekszem meghálálni a hűségeteket ! :-)

      Törlés