2017. december 31., vasárnap

B.Ú.É.K !


Hosszú percekig keresgéltem a neten, ’nehogymá’ hülyeséget írjak, és hajnalban én értettem félre a hírek közben egy számot….
De nem… Jól hallottam…
(Csak) Németországban kb.140 millió Eurót költenek Szilveszterkor tűzijátékokra. Világméretű adataim nincsenek.(Számolj durván 300.- Ft-tal 1 Eurót….)


Nincs is mit mondanom ezen kívül, max. az, hogy  g y ű l ö l ö m  a tűzijátékot,  sem örömöt, se jót, se szépet nem látok benne, mert a szikracsillagok mögött éhező és nyomorult emberek és halálra rémült kutyák szemét látom – és bár sosem  tűzijátékoztam még életemben, de én szégyellem magam….
Ja, és nem érdekel, hogy évezredek óta ki, mit magyaráz bele, avagy mivel indokolja, hogy ez „csinálni kell”….

Miért nem elég a csillagszóró ????



Amúgy mindenkinek ezúton is jó egészséget és lelki békességet kívánok a következő esztendőre !
 

(ezek itt a képen csillagszórók !)

13 megjegyzés:

  1. Egészségben eltöltött szép vidám 2018-as évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Sértődés ne essék ! - (igazán erre is rákereshettél volna..) 2016-óta már így kellene írni, hogy BÚÉK ! ( vagy BÚÉK ) - én is ezt kívánom mindenkinek ! (Esetleg kapcsolódó téma : (Googleba írva) kb. Nem szabad szeretgetni a rettegő kutyát )

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek - és még az óriási környezetszennyezést nem is említetted az okok között, de valahogy az ilyen idétlenségek mindig gyorsabban terjednek, mint a jó dolgok (pl. pattogatott kukorica vödörszám a pláza-mozikban.
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Sokan vagyunk így, akik nem értik miért van szüksége erre a sok tűzijátékra. Sokszor gondoltam én is arra, hogy legalább ezt a napot egy vidéki csendes kis faluban kellene eltölteni. Boldog Új Évet Kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs ilyen. En egy faluban lakom, delutan 4 ota durrognak a tuzijatekok ( most meg csak 21.40).

      Törlés
  5. Drága Aranyos fodorka, egészségben töltött, apró örömökkel teli, szerencsés új esztendőt kívánunk Neked mindennel, amit és ahogy szeretnél! :) Puszi

    VálaszTörlés
  6. Boldog, egészséges új esztendőt kívánok neked, sok morgolódással, mert akkor köztünk leszel.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog és békés új évet kívánok Neked és a Macsoknak!
    PZs

    VálaszTörlés
  8. Mindannyiotoknak köszönöm a kedves sorokat, a jókívánságokat !
    Én is csak jót kívánok mindenkinek !
    Maradjatok velem, maradjunk együtt legalább néhányan, akik még megértjük egymást !
    Szeretettel: AF.

    VálaszTörlés
  9. Fodorka, kívánok Neked nagyon jó egészséget, örömet, élményeket, szerencsét az új esztendőre! Ölellek szeretettel és még hozzátenném, amit Holdgyöngy, hogy morgolódj csak sok mindenért, mert akkor itt (is) vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Számíthattok rám (remélem) 2018-ban is.
      Attól nem félek, hogy nem lesz morgolódni-valóm....

      Törlés