2017. december 10., vasárnap

Kis közlemény...





Nagyon sajnálnám (sajnálom), ha a két blog-bejegyzésem (dec.4. és 5.„Akkor most elmesélem …. Rövidebben nem tudom”    és  „Egy másik történet - ez se rövid” ) valamiféle „dicsekvésnek” tűnt volnabecsület szavamra nem annak szántam, inkább szerettem volna a gondjaimat és az örömömet  megosztani az olvasóimmal.
Kár volt ezt tennem, de a buta ember a saját hibájából tanul. Levenni/törölni viszont már nem fogom. Aki félreértette – lelke rajta.




 

5 megjegyzés:

  1. Dicsekvés lett volna? én nem gondolom annak... és én speciel nem értettem félre semmit, vagy lemaradtam valamiről?
    Nem értem én ezt, vajon minek kell valakinek mentegetőznie a SAJÁT blogján? nem lehet azt megérteni, hogy ha nem tetszik valakinek valami, lapozzon másik blogra?

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Vagyunk még egy páran ilyen "megátalkodott" emberek, akik mindig, minden áron segíteni akarnak. Párszor már befürödtem ezzel, de nem vette el a kedvemet. Még.

    VálaszTörlés
  4. Én is lemaradtam volna valamiről? Kinek okozott problémát ama két bejegyzésed??? :-O
    Nem is érdekel kinek, inkább, hogy miért is???
    Te blogod.
    Te dolgod.
    Te életed.
    Senkit sem bántó dolgot tettél - sőt!! - miért is bánt ez valakit is?

    VálaszTörlés
  5. KÖSZÖNÖM SORAITOKAT. SOKKAL JOBBAN FOGOK FIGYELNI A JÖVŐBEN.

    MINDENRE.

    VálaszTörlés