2017. december 16., szombat

Még nem késő




Ha valakinek (inkább talán hölgynek) még nem jutott eszedbe megfelelő ajándék vásárlása, nézz be egy bio-boltba, s válogass az illóolajok között ! Hihetetlen mennyiségű kapható manapság már, jobb minőségű drágák és kevésbé jó olcsók. Egy illatmécsesbe, de fűtőtestre, kályhára téve is kellemes illattal töltik meg az otthont, arról már nem is beszélve, hogy sok illóolajnak egészségügyi haszna is van.


A fenti linken egy nagyon jó, részletes leírás olvasható arról, hogy mit, mire, miért, hogyan kell, lehet, érdemes használni.
Nekem többféle is van itthon, természetesen karácsony környékén a fenyőillatot szeretem legjobban, de nagyon jó a levendula és a narancs illatú olaj is.






  Kép: https://bionagyker.com

2 megjegyzés:

  1. én is szeretem, nekem most narancs illóolajom van, de csak ilyenkor szeretem égetni alatta a mécsest, tavasszal vagy nyáron nem, akkor más ingerek, illatok kötnek le :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan így vagyok én is - karácsony táján kezdem "megkívánni" a mindenféle illatokat - aztán eszembe sem jut.

      Törlés