2018. július 28., szombat

Kipróbáltam...kovászos, rántva !

Engem is rá lehet ám venni sok hülyeségre. Kaptam egy E-mailt,
http://m.nosalty.hu/izhuszar/kiprobaltam-rantott-koviubit-csak-annyit-mondok-adjatok-meg  ezzel a linkkel.
No rajta, kovászos uborkám és egyéb hozzávalóm van - egyet kipróbálok, ha nem ízlik, hát van kukám is.
És....
...most képzeljétek el, ízlett ! Kifejezetten jó, érdekes íze van, olyan, mint a rántott hús, hús nélkül, uborkával...  😀


Egy kísérletet mindenkinek megér, próbáljátok ki ti is !

4 megjegyzés:

  1. jól mondják, hogy magyar ember mindent be tud panírozni és megsütni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan mondom, volt bennem egy kis bizonytalanság - de aztán teljesen eltűnt a kóstolás után.

      Törlés
  2. De jó :) Ilyet még nem is hallottam.

    VálaszTörlés