2019. február 24., vasárnap

Macska és zenekedvelőknek

Mára csak ennyi......


4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos... most már bánom hogy nem hoztam el, egy hasonló videót, mert ahogy zongorászott a fiú, a cica úgy simult mindig a kezéhez, és közben az arcához meg a nyakához bújt...Simogatta a kis mancsával a fiú arcát... hihetetlen... hogy milyen édesek ezek a cicák...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem meglepett, hogy egyáltalán nem menekül a zene, a hangok elől. Igaz az enyémek is vidáman alszanak miközben én éjfélig tévézek....

      Törlés
    2. Én varrok a cica mellett, és mint a képen látható több helyen is, mostanság az aztalon fekszik, és nem ijed meg a varrógép hangjától sem...A dübörgő hangoktól fél...

      Törlés
    3. Talán az az oka, hogy az otthonukban biztonságban érzik magukat, és még az amúgy "ijesztő" hangoktól/dolgoktól se félnek.(általában) Pl. a cirmos cicám évekig kimenekült, ha porszívóztam, most már csak felnéz és szundizik tovább. Érdekes módon a szürke még mindig fél. Ki érti ezt ?

      Törlés