2019. február 11., hétfő

Tél


Nem szeretnék itt élni....
Bár valószínű mindent meg lehet szokni.



Ilyesmit nézegetve az ember végülis hálás lesz, hogy (mint ma) "csak" szakad az eső... Hát miért is ne akkor szakadjon, amikor háromféle intézni-való miatt muszáj elmennem itthonról ? 😉

U.i. Pipulka szerette volna megnézni a videót, amit ide próbáltam betenni - de végülis úgy látszik sikertelenül. Ugyanazt a videót a youtube-on nem találtam meg, de helyette ide teszek egy idei kanadait. Az se semmi, mínusz 50 fok !

2 megjegyzés:

  1. Ez valami video akar lenni? Mert nekem nem indul el, hiába nyomkodom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pipulka - nem értem, miért nem működött a videó, és mivel a youtube-os változatban nem találtam meg, betettem egy másik "teles" videót. Hát ez se semmi. Kanadából kaptam levelet, -42 fok volt náluk....

      Törlés