2019. március 17., vasárnap

Játék


Amikor nekiállok a gépemben a rendrakásnak, garantáltan 10 perc múlva elakadok és rájövök, hogy ez se, meg az se törölhető. MEG KELL őriznem valami miatt…
És néha hihetetlen dolgokra bukkanok. A mostani:

Valamikor régebben, évekkel ezelőtt foglalkoztam  az ÉFT-vel (Érzelmi Felszabadítás Technika)

Az az anyag, amit anno olvastam és aminek a linkjét lementettem, már nincs is fent a neten. Van persze helyette másik.
Akit érdekel a téma utánakereshet, igen sok mindent lehet olvasni erről.

Nem is ezekre az anyagokra akarom most itt felhívni a figyelmet, (aki ismeri a témát az tudja, akit meg érdekel, utána kereshet) - hanem azt mesélném el, hogy abban a régi cikkben volt egy „jó kis játék”.

20 gondolat a boldogságodért – ez volt a címe és alatta volt egy felsorolás, ezzel a felszólítással: FEJEZD BE A MONDATOKAT! 

Legelőször 2011-ben válaszoltam a kérésekre. Aztán (nyilván mint ma is) megint szemem elé került ez az anyag és 2015-ben újra elolvastam a kérdéseket és szinte semmit sem kellett javítanom a 4 évvel előbb leírtakon. És akkor most 2019-ben újra feltettem magamnak a kérdéseket, s jóleső örömmel tapasztaltam, hogy ma is azt és úgy gondolom/érzem, mint 4, ill. 8 éve.



Jó kis játék, ha van kedved hozzá, íme a feladat. Tehát fejezd be a mondatokat:



1. Akkor érzem magam a legjobban, amikor...     
2. Azt szeretem magamban a legjobban, hogy...  
3. Az a legfőbb vágyam az életemben, hogy...     
4. Azzal segíthetem leginkább a vágyam megvalósulását, hogy...   
5. Olyan emberré szeretnék válni, aki...      
6. Hálás vagyok azért, hogy...    
7. Megbecsülöm azt az érzést, hogy... 
8. Nagyon inspirál, amikor arról olvasok, hogy...  
9. Mindig feltölt, amikor találkozom...  
10. Teljesen kikapcsol, amikor azzal foglalatoskodok, hogy...
11. Leginkább abban tudok hinni, hogy...   
12. Gondolatban rendszeresen küldök szeretetteljes energiát a következők felé:
13. Gondolatban rendszeresen küldök gyógyító energiát a következők felé:       
14. Tudom, hogy megtalálom a megoldást a következőkre:
15. A legutóbbi alkalom, amikor segítettem valakin, az volt, amikor...                                                                                                        16. A legutóbbi alkalom, amikor elismertem valaki munkáját, az volt, amikor... 
17. A legutóbbi alkalom, amikor megdicsértem valakit vagy valamit, az volt, amikor...
18. A legutóbbi alkalom, amikor sikeresnek éreztem magam, az volt, amikor... 
19. A legutóbbi alkalom, amikor tudatosan teremtettem, az volt, amikor...
20. A legutóbbi alkalom, amikor végiggondoltam ezeket a mondatokat...


És mentsd el valami jó helyre, majd 5-10 év múlva vedd elő !
Ha még „itt vagyok” megírhatnád, hogy örömöt okozott–e a visszatekintés régi érzéseidre. 😀 Remélem és kívánom. 




2 megjegyzés:

  1. Jó játék, ismerem, na ezt tényleg érdemes megőrizni és újra és újra átgondolni. Én sokat változtam, de sokat dolgoztam is érte... jó érzés visszanézni, hogy honnan jutottam hova. :)

    VálaszTörlés
  2. Hidd el, érdemes "elspájzolni" - évek múlva felfedezni, hogy változátál-e vagy se....
    Én kissé (pozitívan) meglepődtem önmagamon.

    VálaszTörlés