2019. május 20., hétfő

Rossznapi szavak

Nem látom. Nem értem. Nem találom. 
Nem érzem. Nem merem. Nem érem el. 
Nem tudom megfogni. Nem tudok felmenni. 
Nem tudom felvenni. Nem tudok lehajolni. 
Nem használ. Nem tudom kipucolni.
Nem tudom bekapcsolni. Nem tudom befűzni. 
Nem tudok letérdelni. Nem tudok felállni. 
Nem tudok felkelni. Nem bírom megenni.
Nem tudom kinyitni.Nem tudom összerakni.
Nem merek rálépni. Nem bírom felemelni. 
Nem tudom elolvasni. Nem tudok aludni. 
Nem tudom lenyelni. 

Nem tudom kicserélni.Nem tudom feltelepíteni. 
Nem tudom letörölni. Nem tudom beírni.
Nem tudom lejátszani. Nem tudok menteni.
Nem tudom megnyitni. Nem tudom elindítani.
Nem találom. Nem működik így se.

Elfelejtettem. Lesodortam. Összetörtem. 
Elrontottam. Elsóztam. Kifutott. Odaégett. 
Leesett. Kiborult. Lecsúszott. Elszakítottam. 
Elvesztettem. Eltévedtem. Kihíztam. 
Lecsöppent. Elnéztem. Eltévesztettem. 
Beakadt. Eltűnt.

Semmi szaga nincs. Híg. 
Megáll benne a kanál. Ízetlen. 
Sós. Túl édes. Ez hal.

Ezeknek soha semmi nem jó.... 
Köszönöm Istenem, hogy  az emberek
nem hallják amit gondolok.



Még jó, hogy tudom:
"A vonuló felhők fölött örökké kék az ég." (Herczeg Ferenc)


Lehet, hogy a felhők a könnyeimből lettek ?  
És azért borús mostanában oly gyakran az ég ?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése