2019. augusztus 17., szombat

Aranka története 4

Évekkel ezelőtt a kertembe tévedt varangyosnak a Béla nevet adtam, hiszen nem lehetett a blogban mindig csak "a béká"-ról írni.
No, most pedig a póknak kerestem nevet. És mit találtam egy cikkben ? Hát pont a pók neve lett Béla... 
https://szabadfold.hu/csalad-otthon/a-pok-neve-bela-257743/ 
Nem mintha én ugyanezt a nevet akartam volna adni a pókomnak,  mint a békámnak (különös tekintettel arra, hogy ő nem is fiú, hanem lány) - de fél napig töprengtem, mégis  mi lenne a jó név neki ? 
Mivel a pókok hivatalos neve  Araneae - nos, elneveztem Arankának.
Tehát mostantól a beszámolók Arankáról fognak szólni.



Ma "lecsaptam" neki egy darazsat (mivel legyet nem láttam már napok óta) - és a kis csipesszel óvatosan beillesztettem a hálóba. Egy darabig rejtekhelyéről elég bizonytalanul figyelte az eseményt, de aztán rájött, hogy nem halálos veszély, hanem valami finom vacsora várja... 
Jött is, becsomagolta és felvitte a háló egy biztonságos zugába.
Majd miután a lényeget elfogyasztotta, a maradékot kilökte - takarítsam el én, ha bántja a szememet...
Ezek után jóllakottam bebújt az összkomfortos házába - ami az ablakredőny vájata... a "kezét" azonban a hálón tartja (miképp az az utolsó fotón látszik) - hogy ha véletlenül berepül megint valaki, szaladhasson "elintézni" a dolgot...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése