2019. augusztus 10., szombat

Aranka története 2




Tegnap estefelé amikor kimentem, hogy megöntözzem kertem kis virágait, szemem véletlenül az ablakra tévedt, ahol Pókhercegnőm volt nemrég… és mit látok ? Na mit ? Hogy újra ott ül hálója közepén ! El nem tudom mondani, milyen boldog lettem, berohantam a fényképezőért, íme a dokufotó:




Ez a közeli egy "ráadás" kép. Szőrös kis gyönyörűség..


Kigondoltam, majd fogok neki legyeket, és etetem, mint tavaly az elődeit…

Aztán tessék, ma reggelre megint eltűnt.

Én még ilyen pókot nem láttam. A régiek állandóan a hálójukban ültek. Igaz, van lehetőség az ablakkeret és a redőny között jó kis rejtekhelyre, remélem, őhercegnősége is oda valahová vonult el a várható szaharai hőség elől.

Nem is nagyon akarnék erre kitérni, hétfőre 36 fok… Hát ez nem normális időjárás, az biztos…

Csoda ha az emberek, vagy/és a pókok se normálisak ?







2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerültek most a fotóid, gratulálok. Biztosan visszamegy még oda, ahol fotóztad, talán csak tényleg a meleg miatt keres még jobb rejtekhelyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan gondolkodom rajta, hogy nem kellene-e alaposabban foglalkoznom a pókok életével, szokásaival. Szerintem jobb sztorik lennének ott, mintha emberek után kutakodnék.

      Törlés