2019. szeptember 20., péntek

Mit vegyek fel ?



Ma láttam a tévében, hogy vannak fiatal lányok, akiknek  legnagyobb problémája, hogy milyen ruhát vegyenek fel reggel. Ezért aztán az egész ruhatárukat lefényképezik és már van valamiféle „mobil app” – ami adott napra, adott ruha-összeállítást javasol.

Komolyan mondom jobban már nem fog meghülyülni a világ… Nem kezdem én most el, hogy „bezzeg az én időmben…” – pedig lenne mit mesélni…

Na de hogy valaki, a sok rongyából még választani se tudjon…. Hát…. megvan róla a véleményem.

Persze tudom, senkit se érdekel. De azért véleményem van.

10 megjegyzés:

  1. Nagy a "jólét", és ez ezt eredményezi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem feltétlenül és nem csak a jólét. Szerintem a hülyeség jele....

      Törlés
  2. Már nem fog meghülyülni mert már .....
    Látod milyen jó hogy nekünk nincs ilyen problémánk, legalábbis nekem:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Egyetértek. nem emlékszem, hogy 75 év alatt volt-e nekem hasonló gondom....

      Törlés
  3. Én végtelenül örülök,hogy gimis koromban kötelező volt az iskolaköpeny.Takarta az egyszerű ruhát,legalább emiatt nem tudtak lenézni a városi divatozó csajok.Úgyis megtették az ingázó falusiakkal szemben...
    Hiába dugtak egyenruhába a pedagógusok,sokan akkor is tudták az örök igazságot,hogy nem a ruha teszi az embert és az egyenruha nem tesz egyenlővé...
    Nem szeretnék mai "fiatal lány" lenni.
    Na,persze én öreg vagyok már,másképp látom a dolgokat.
    lélekajtós

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se szeretnék ma fiatal lenni - legalábbis így gondolom az öreg fejemmel. De ha fiatal lennék és ilyen gyagya, hogy még a ruha megválasztásához is netes segítséget kell kérnem - hát, akkor a mai eszemmel szégyenemben a föld alá bújnék.És semmiképp nem szeretnék én se ma fiatal lány lenni.
      Középkorú se.
      Igaz, öreg se szeretek lenni.
      Nem jó nekem már semmi se :-)

      Törlés
  4. Ma reggel én sem tudtam, hogy mit vegyek fel, mert nem hittem, hogy mindössze 3 fok lesz!:) Azért a végén csak összejött a megszokott dolgokból, csak még a nyári van elől.;) Hát, akinek józan ész helyett erre az "appra" van szüksége, az sajnálni való. Ilyen világban élünk. Egyre jobban elhülyítik, meghülyítik az embereket!:( A lényeg, hogy ne kelljen SEMMIN gondolkodni, mindent megold az internet! Talán az érzelmek kivételek(?) nem tudom. Egy biztos, hogy az érzéketlen embert is egyre több... Tisztelet a kivételnek! Mi lesz, ha egyszer valami miatt nem fog működni az internet??? Cipő nélkül mennek el otthonról egyesek?:) Nem, nem vicces, inkább nagyon is elgondolkodtató!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony elgondolkodtató. Nekem valami okból nem voltak ilyen problémáim. Igaz nem is volt telefonom, ami mindent, de tényleg mindent megmond, előír, tanácsol, aminek rabjaivá váltak a fiatalok. Őszintén sajnálom őket, mert nem tudom mi lesz velük, ha egyszer ez a cyber világ összeomlik.
      Vagy ez mindörökké fog tartani és még rosszabb lesz ? Nekem mostanában újra eszembe jutott Orwell 1984 c. könyve. Ismét el fogom olvasni, emlékeim szerint ugyanis félelmetesen bejönnek a sok évvel ezelőtt agyrémnek tűnő jövendölései....

      Törlés
  5. :)Ezek az appok nem igazán a fiatal lányok álltal lefotózott ruhatárat "rakják" össze, hanem boltokban árult ruhákat kombinálnak ilyen olyan viseletté ezzel még több eladásra késztetve a pénzes fehérnépet. ("Hú de jó ez a cipő, ezzel a nadrággal, jó akkor ezt is megveszem..." - a hangsúly meg az "IS" szócskán van, minél többet adnak el, annál jobb alapon)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár ezt is el tudom képzelni...Ma már semmi sem igazán az, aminek hiszed, látod, gondolod.Nem akarom elhinni, hogy csak én érzem: káoszossá vált a világ - ámbár az is könnyen lehet, hogy csak a felém áramló töménytelen információ miatt képzelem ezt. Eszembe jutott már, hogy ha egy lakatlan szigeten élnék vagy ha nem is lakatlan, de a modern világ cuccai nélküli szigeten - - nem is tudnék az ilyesmiről. Nem látnám, nem izgatna. De itt és így, ahogy élek, nem tudom kivonni magam a körülöttem lévő/látható eseményekből. És nem vagyok ebben a világban igazán boldog.Bár próbálkozom állandóan....

      Törlés