2019. december 16., hétfő

Karácsony jön (?)




Ha ezt a képet nem ma, december 16-án, hanem egy csendes nyárestén készítettem volna, nyilván senki se csodálkozna. Bár lehet, most se csodálkozik már senki. Valami érthetetlen belenyugvással vettük/vesszük tudomásul, hogy valami kolosszális változás tanúiként telnek napjaink.
Én mégis – álmatlan éjjeli  forgolódásaim alatt – gyakran gondolok olyasmikre, hogy mi is vár(hat) a most felnövekvő gyerekekre ?
Nagymamám, te is törted a fejed az én életem várható eseményein ?
Ha igen, akkor most már tudom, nem lehettek könnyű éjszakáid neked se.

Az előrejelzés nem Afrikára, hanem Európára - 2019 Karácsonyára:


2 megjegyzés:

  1. Tegnap sétáltunk a kutyámmal, mit látok? A fű között virágzik a pitypang és a százszorszép.
    "Mi is vár(hat) a most felnövekvő gyerekekre?" Szerintem be akard tudni!
    PZs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naugye... Máshol is...És tényleg jobb, ha nem tudja az ember mi várhat a most felnövekvőkre....

      Törlés