2019. december 10., kedd

Köröm, ami nem öröm

Találtam egy cikket – nem fogom  bemásolni. Akinek a körmével vannak gondjai, ajánlom figyelmébe, mert érdekes dolgokat tudhat meg: 
https://egeszsegter.hu/cikk/987/a-korom-elvaltozasai-betegsegek-tunetei-is-lehetnek.html
 
Keresgéltem kicsit a neten – látom, a témában elég sok anyag van fent – de ebben a cikkben elég részletesen vannak leírva a köröm-problémák.

Csak azt nem értem, hogy a bőrgyógyász, - akihez a körmömön látható elváltozás miatt  mentem – miért intézett el azzal, hogy „ez korral jár”  ? Holott talán nem ártott volna, ha felhívja a figyelmemet, hogy esetleg járjunk ennek vagy annak utána…Hátha mégse csak az öregség. (Habár persze tudom, a legjobb, legegyszerűbb  indok a korom - még a köröm estében is  😁 )

De a bőrgyógyász nem küldött sehová, és nem is ajánlott semmit. Igaz, nem maszek volt, csak SZTK- orvos. 
Habár........
Pár héttel ezelőtt felkerestem életem első magánorvosi rendelését, otthagytam több tízezer forintot, annak reményében, hogy a pénzzel együtt a fájdalmak is ott maradnak. No, hát ez se így történt...
Szóval, vagy az egészségüggyel van baj vagy én vagyok már javíthatatlanul öreg.... 



Kép:  https://femina.hu/egeszseg/korom_elvaltozasai/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése