2020. január 24., péntek

10 perc gyönyörűség...

Találtam egy új, igencsak kedvemre-való blogot,
https://albertistvanfotonaploja.blogspot.com/
 s mindjárt egy gyönyörű videót is benne. Nézzétek!




Tudom, hogy a tavaszig, az igazi tavaszig még várni kell, de annyira várom már, hogy újra kizöldüljön a világ. Most néha, ezekben a ködös napokban úgy érzem, lelassultam vagy csak én, vagy a világ is. Várom a Nap-ot, várom, a zöldet, várom az életet !
(Tán visszajön ... Remélem...)

Rónay György: Leltár


A virágokat és a madarakat is,
s ahogy zizeg a nád, ahogy csobban a víz;
de legjobban talán mégiscsak ezt szerettem:
a csöndet körülöttem s a kék eget felettem.




6 megjegyzés:

  1. Persze, hogy jön a tavasz, az élet, minden szépen sorjában! :) ma úgy trillázott a rigó a városban, hogy egy pillanatra gondolkodtam, milyen hónap is van? hétágra sütött a nap (már nem...) és tényleg olyan jó tavasz érzés volt a levegőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem tol ki velünk, vagy tréfál meg az időjárás, és esetleg márciusban, amikor minden beindul, akkor mutatja meg magát a tél...
      Én igazán kibírnám az idei telet nagyobb hó és fagyok nélkül.

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a megosztást, és örülök, hogy tetszik :-)

    VálaszTörlés