2020. január 16., csütörtök

A kor nem kór



Tegnap elég sokáig kóboroltam  a „használd fel” oldalon és megint találtam valami idézésre érdemes részt…


Vegyük úgy, hogy magamnak jegyzem fel, hogy a saját figyelmemet hívom fel bizonyos mondatokra, de hátha más is elgondolkodik:
 
"………nem tudom, Te hogy vagy vele, de szerintem nagyon nincs rendben az, hogy a nők jelentős része smink nélkül már lassan WC-re sem mer elmenni, és olyan mértékű testképzavarral küzd, hogy még egy süteményt is csak szorongva tud megenni.
Nagyon nincs rendben az, hogy a férfiak jelentős része vagy fél egy ismeretlen nőt megszólítani, vagy minden ellentétes neműt maga körül tárgynak tekint.
Nagyon nincs rendben az sem, hogy ostobán bólogató, manipulált ismeretekkel rendelkező emberi robotok kerülnek ki az oktatási rendszer futószalagjairól.
És azon is érdemes elgondolkodunk, hogy mennyire van rendben az, hogy kifelé tökéletes életet mutogatunk, miközben belülről rohad a lelkünk….”

Nem másolom be az egész cikket, de komolyan mondom, érdemes elolvasni és elgondolkodni a leírtakon…


....Más...(vagy mégse ?)


Mert az élet véletlenek sorozata (vagy ha nem, hát az se baj) – valami módon a fent írtakhoz kapcsolódónak érzem a ma reggeli, tv-ben látott, alábbi témát…

Arról volt szó a riportban,  hogy micsoda butaság az idősödő, feledékennyé váló embereket agyontömni mindenféle „agyfrissítő” tablettákkal. Semmi értelme.

A meginterjúvolt doktor elmondta,  hogy óriási üzlet ez (is) ! Mert ugye mindenki szeretne  „fiatal” maradni, kívül és belül:  idomokra és agyműködésre egyaránt gondolva.
Hát a szilikon, meg a sebészkés sok mindenen segít (ideig óráig) – de az elvesző agysejteket nem nagyon lehet pótolni, vagyis mostanáig nem sikerült kideríteni, miféle „műaggyal” lehetne azt a látszatot kelteni 75 évesen, hogy olyan vagyok, mint voltam 25 éves koromban.

Ez szörnyen megnyugtató volt számomra – mert egyrészt feledékeny vagyok, másrészt nem szedek a feledékenységemre gyógyszert, harmadrészt meg végülis ha tudomásul veszem azt, hogy a feledékenység a korral jár, akkor nincs  nekem semmi bajom… 75 éves vagyok, és kész.


6 megjegyzés:

  1. "Barangolásnál" arra vigyázz, hogy nem kell mindent elhinni. Megjelent a 2020-as év " kamu oldalak" jegyzéke az urbanlegeds.hu-n
    Más : nem tudod ?- igaz lenne a hír, hogy "elveszett" (?) eltűnt ?... a stolpersteine ( Munkácsy M. u. 5 ) - bár írta valaki, hogy megvan... stb. Na, nem sürgős.

    VálaszTörlés
  2. Régebben én sem mentem úgy a munkahelyre, hogy ne sminkeltem volna egy kicsit. Sosem dobtam el a baltát, mindig csak szolidan bántam a festékkel. Manapság meg arra is alig tudom rávenni magam, hogy színházba menetel előtt sminkeljek. Már így jó nekem. Azt szoktam mondani, szííííp vagyok én így is :D

    Sose szednék ilyen mű agyserkentő tablettákat, mert régen nyilvánvaló, hogy egy nagy csalás az egész, csak a gyógyszeripar nyer rajta.

    Jaaa, és lelkifurdalás nélkül megeszek egy (két, három) sütit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véleményem szerint mindhárom dolgot helyesen teszed !
      :-)

      Törlés
  3. A smink... Régebben sehová nem mentem anélkül, hogy ne sminkeltem volna, aztán arra gondoltam, hogy inkább smink nélkül szeretnék szép lenni, részben azért mert macerásnak tartottam, hogy minden indulás előtt 30-60 perc a sminkeléssel telt, és persze más okok miatt is.
    A sütit ugyanúgy megeszem bármikor amikor kívánom, de van olyan is, hogy akár két tábla csokit is megeszek bűntudat nélkül, és eszembe sem jut, hogy ebből hízás lesz, még így is, még most is küzdök a 10 évvel ezelőtti anorexia utózöngéivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én elgondolkodtam ezen a "smink" dolgon...Teljesen illogikus, hiszen amikor még friss, üde, szép egy nő, akkor még szebb akar lenni - idősebb korára, amikor már esetleg jót tenne valami kis "javítgatás" - addigra meg már nem érdekli a dolog.Nem a férfiaknak való tetszeni akarás van emögött ? :-)
      A süti dolog, az kétélű fegyver. Mert persze, kell néha, de tudni kell a határokat.

      Törlés