2020. január 25., szombat

Az én krumplipürém

Könnyen lehet, hogy nincs ebben a mai vacsorámban semmi újdonság és mindenki ismeri, meg rendszeresen eszi, de mert annyira finom volt, leírom, hogy készült, hátha mégse ismerte mindenki:

Egész egyszerű "normális" (egyébként déli maradék) krumplipürébe  apróra vágott lila hagymát és sült szalonnakockát  kevertem.
Hát most vagy  nagyon éhes voltam, vagy ez tényleg valami mennyei étel,  (eddig sült szalonna nélkül ettem...) - szóval csodafinom volt...
Annyira jó, hogy még csak egy fotót se készítettem róla, már amikor befaltam az egészet, akkor jutott eszembe... 😄

Kicsit korrigáltam az eredeti képet, hogy minden rajta legyen, ez is szép, de az enyém szebb is volt és biztos jobb is !






5 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon finom étel, egyet értek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A normál változatát is szeretem, de így felturbózva nagyon finom volt !

      Törlés
  2. Váljon egészségedre, de így felturbózva csakis finom lehetett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki egyszer Éva ! A változatosság gyönyörködtet - mondja a mondás....

      Törlés
  3. Persze hogy finom volt!! Ha megnézzük az összetevőit, vajon melyik lenne a rossz benne?? :D

    VálaszTörlés