2020. január 7., kedd

Ha az olyan könnyű lenne….


Esküszöm, hogy véletlenek nincsenek. 

Ma itt
http://hasznaldfel.hu/2018/04/senki-nincs-hajoban-egy-taoista-tortenet-indulataink-kezeleserol.html találtam egy történetet. Ebből ide csak az utolsó mondatokat másolom be:

„…Van, hogy tényleg egy másik ember okoz fájdalmat neked, de akár szándékosan teszi, akár véletlenül, a saját reakciódért már nem ő a felelős, hanem Te magad. Tönkreteheted a napodat, tönkreteheted a hetedet, vagy tönkreteheted akár az egész életedet is, de ez már a Te döntésed.
Azon, ami történt, már nem tudsz változtatni; az viszont, hogy mi történik ezután, kizárólag rajtad múlik.”






Elöljáróban persze előbb azt  kellett volna írnom, hogy (nem véletlenül) először ezt a cikket találtam meg:
és csak ez után azt, melyből itt fentebb idéztem.
Vannak véletlenek ?



5 megjegyzés:

  1. Gyorsan rávágom a szokásos mondást, nincsenek véletlenek. Amikor megtalálsz téged érintő mondanivalóval dolgokat, akkor azok biztos neked segítenek, de nincs kizárva, hogy tovább adva másoknak is hasznára válik.
    Ismerem régóta a "használdfel" oldalt, és a testi-lelki betegség összefüggést is. Mindezek tényleg sokat segítenek az embernek, de nem mindenki fogékony rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én (még mindig) meglepődöm azon, hogy néha milyen különös, a gondolataimmal valahogy párhuzamos írások (blogok, stb) kerülnek a szemem elé.
      Ki választja ezeket Én ? vagy.... ?

      Törlés
  2. Az is meglepő lenne, ha tudnád mennyi szellemi segítő vesz körül bennünket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, egyáltalán nem meglepő. Elég öreg vagyok ahhoz, hogy tudjam, valahol itt vannak körülöttem - csak nem látom őket....akkor is ha ezzel az elképzelésemmel sokan nem értenek egyet, vagy nevetségesnek tartanak.
      Ez az én véleményen. (mondhatnám: hitem)

      Törlés
    2. Bírom ezt a vagányságot benned. :)

      Törlés