2020. január 4., szombat

Undercover



Óriási kérésem lenne !

Kedves név nélkül kommentelő olvasóim ! A jövőben, ha nem vagytok bejelentkezett olvasók és továbbra is a névtelen kommentelést választjátok        - van rá lehetőség - azt kérném, a mondandótok alá írjatok valamiféle "ismertető"-név-féleséget.
(Miképp pl. kedves "Lélekajtós" és  "PZS" barátnőm, vagy "Marika" teszi.)

Megértéseteket köszönöm !


MINDENKI véleményére kíváncsi vagyok és mindig minden kommentre szoktam válaszolni. Ez a jövőben is így marad.



2 megjegyzés:

  1. Korrekt kérés! :)
    Ám elmondom, ezzel kapcsolatban sokszor megesett velem, ha másik böngészővel nézegettem a blogokat, akkor megfeledkeztem, hogy nem vagyok ott bejelentkezve állandóra, ami őrzi folyamatosan, és így a kommentem névtelen maradt, de csak később visszanézve vettem észre. És ha számba veszem, hogy 5 böngészőt használok, amiben különböző állandó bejelentkezéseim vannak, akkor eléggé oda kell figyelnem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kincse, nekem az is megfelel, ha a szöveged alá írod a nevedet. Minden jó, csak a névtelenséget mostanában nem kedvelem.....Nem egészen ok nélkül írtam, amit írtam.

      Törlés