2012. január 17., kedd

Szöszök 1.

 „Szösz” jelentése – a magyar értelmező kéziszótár szerint
1. A tilolt és gerebenezett len
2. Pihe(szerű) könnyű szál
3. Tréfásan: enyhén indulatos beszédben kérdés, tagadás nyomósítására, elhomályosult jelentéssel

Na ennyi bevezetés után egy fotó. Tavaly készült az Ágoston tér környékén, egészen pontosan az Ady Endre utca legelső házának falán.

Most lemeszelték. (Nincs róla fotóm, de elhihetitek). Kérdés miért ? Csak nem a nagy lila "Póló" felirat bántotta valakinek a szemét ?

4 megjegyzés:

  1. Ezt a mély gondolatot, üzenetet, (örök érvényűt )vizuális megjelenítésben, nem egy nyolc általánost végzett emberke alkotta.
    A "szösszenet" beteljesíti funkcióját!
    Sajnos azért van egy kis bibi ,közlését nem a kijelölt hirdetési felületen, hanem egy ház falán..., ezért aztán "tiszavirág életű".

    VálaszTörlés
  2. Sajnos,vagy szerencsére (?) utólag már meg nem mondom,hogy hol és mikor láttam a neten.
    Először erre az oldalra gondoltam, de nem.
    Pécs és a street art
    Van egy második része is, Googleba írva Pécs és a street art-3.rész
    Kybanak:
    Függetlenül az isk.végzettségtől...azért nem épp' ez a legalkalmasabb felület "magvas gondolatok" közlésére.
    De ne bonyolítsam jobban.

    VálaszTörlés
  3. A szösz-ről jutott eszembe, anno nekem is voltak (-egy játékhoz-)kérdéseim,- B-vel kezdődő kérdés volt, mi az a
    bakatoll, a bakacsin és a bakarasz.
    (Emlékezetem szerint épp' a bakatoll az, amit szösznek is nevezhetünk ?- vagy porcicának ?)
    Viszont sosem szerettem, nem kedveltem azt, ha kérdezték egy szó jelentést úgy, hogy 3 lehetséges választ megadtak, melyik lehet a jó.

    VálaszTörlés
  4. Teljesen egyetértek @x-el, mivel valóban nem a ház falára való az ábra.

    VálaszTörlés