2013. április 27., szombat

Csak úgy....


Ezt az újságkivágást kaptam @x-től.

Gondoltam, úgyis megyek a postára, így hó végén, ha többet nem is, de 500.- Ft-ot feladok.
A feladás díja 680.- Ft........lett volna.

Megfordult a fejemben, hogy amíg ingyenes a busz, felülök és elviszem Pécsváradra a pénz. Még az sem kizárt, hogy dühömben tényleg meg is teszem....

Kérlek ne kommenteld azt, hogy utaljam, vagy tudomisén kártyával intézzem (ami nekem mellesleg nincs is, mert egy megcsontosodott, kiszáradt agyú, fejlődésre képtelen kövület vagyok). .... bankon keresztül én már semmit sem intézek. Mellesleg - gondolom - ott sincs ingyen az utalás. Nem tehetek róla, gyűlölöm ezt a terrort.



 A mai napon  még ezt az elolvasásra ajánlott cikket is kaptam:

Annyira elegem van már mindenből...
Istenem, olvasod a blogomat ?
 

4 megjegyzés:

  1. Feltételezem, hogy "piros" csekken akartad volna küldeni ?
    Úgy tudom, ha sárga csekken küldenéd, akkor nem kerül annyiba !
    Igaz,annak a kitöltése macerásabb.
    Persze,most nem tudom,hogy' van ez pontosan.
    Nem tudom,kinek szól a kérdés !
    Ami azt illeti - én olvasom. :-)
    Sajnos épp' van megint egy jó cikk a szombati mellékletben, de még nem tették fel a netre. (épp' a blogírás is említődik benne)- bár nem épp' az a lényeges benne. Van Csányi V. cikk is !-az is igen jó. (szerintem) Talán a nap folyamán - valamikor- már elérhető lesz.

    VálaszTörlés
  2. Pl.
    Rab László : A három B mélyülő drámája
    Csányi Vilmos :A közélet konstrukciója
    és a többit talán ne is említsem.
    Pl. A tudatfertőzésről
    Mindezek a Hétvége mellékletben.

    VálaszTörlés

  3. @x: 1. A kérdés ténylegesen a magasságos Jósitennek szól! Mert gyanítom, nincs ideje minden blogot rendszeresen olvasni :-)

    2. Sajna az említett cikkek még nincsenek fent, de majd figyelem. A Bächer-es nagyon, nagyon jó !!!

    VálaszTörlés
  4. Ha a számlavezető bank pénztárába személyesen fizeted be, az mindig ingyenes. Személyi kell hozzá.

    VálaszTörlés