2013. augusztus 12., hétfő

3 mondat

Előzmény: először erre a cikkre bukkantam: http://www.teol.hu/tolna/kozelet/csorok-orszaga-46-millio-ember-el-melyszegenysegben-509938


Majd 3 mondat a forum.index.hu - ról. Semmit nem tettem hozzá és nem vettem el belőle. Azon gondolkodtam, ha „író” lennék – ebből lehetne akár egy regényt is kanyarítani…. Az lenne a címe, hogy "Magyarország 2013".


„ amennyiben vkit fésülködő asztal érdekel szóljon e-mailben, viheti. :-) asztal belsejébe lehet pakolni, kinyitható tükör. koloniál lábakon áll, barna.

jónapot én érdeklődnék a fésülködőtükörről ez aktuális még? hejileg hol található?telefonszámom tel:06 30 748 62 99

szép napot én megkérnék  minden kedves olvasót aki estleg tudna segíteni abban hogy estleg tudna  ajándékozni vashulladékot roszmosóget  rosz monitort stbb rosz házatrtási dolgokat illetve feleslegessé vált dolgokat aszt megköszönöm  ingyen elszállítom pest megyéből budapesten és gödöllőn  elérhetőségem tel:06 30 748 62 99"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése