2013. augusztus 23., péntek

Egy kiló az hány deka ?



Az úgy volt, hogy nagy sietségben voltam, s bár meglehetősen ritkán teszem, de most mégiscsak vásároltam a L..l-ben 1 kg. darált sertéshúst.  Itthon a lasagne-töltelékhez gyorsan megpucoltam 4 fej hagymát, és (brrrr) zsírral (mondjuk 5 dk.) feltettem, párolni a húst. Kevergetés közben láttam én, hogy gyanúsan sok „levet” ereszt – de szép lassan elfőtte. Aztán amikor készen lett, akkor meg olyan érzésem volt, hogy a mennyiség a felére apadt. Mivel a macskák forrón nem eszik sem a kását, sem a disznóhúst, őket nem gyanúsíthattam.

A kíváncsiság  rávitt, hogy visszamerjem a kész húst a dobozba és rátegyem a mérlegre.

Íme az eredmény:

-



 1 kg darált hús +  4 nagy hagyma +  5 dk zsír =  85 deka kész-árú…



Micsoda jó üzlet ez…………az eladóknak !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése