2017. december 23., szombat

Boldog Karácsonyt !

Ezekkel a vidám karácsonyi dalokkal kívánok mindannyiotoknak szép és kellemes ünnepet !









Szilágyi Domokos

Karácsony

A puha hóban, csillagokban,
az ünnepi foszlós kalácson
láthatatlanul ott a jel,
hogy itt van újra a karácsony.

Mint szomjazónak a pohár víz,
úgy kell mindig e kis melegség,
hisz arra született az ember,
hogy szeressen és szeressék.

S hogy ne a hóban, csillagokban,
ne ünnepi foszlós kalácson,
ne díszített fákon, hanem
a szívekben legyen karácsony.

6 megjegyzés:

  1. jajjj, hogy találnak ki ilyeneket? :D

    Áldott Karácsonyt kívánok Neked is 💝

    Itt jegyzem meg, megtiszteltél a mondattal, amit írtál nekem kommentben 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit írtam, nem véletlenül írtam.
      Hogy miket találnak ki? Hát tényleg néha csak ámul-bámul az ember gyereke....

      Törlés
  2. Drága Fodorka!Köszönöm a soraidat, valóban el vagyok "havazva" ,illetve voltam, majd beszámolok Karácsony után.:)
    Nagyon szép Karácsonyt kívánok neked és köszönöm a vidám videókat,jót mulattam rajtuk.
    Puszi: M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha pár perc mosolyt varázsoltam arcodra, és várom a jelentkezésedet !

      Törlés
  3. Kedves Fodorka! Kívánok neked, Békés, szép karácsonyi ünnepeket! :-)

    VálaszTörlés