2017. december 2., szombat

Írom a blogomat



Találtam egy – többnyire – verses blogot, elég rendesen „beleolvastam”, sok elgondolkodtató, az én érzéseimet is kifejező gondolat van benne. Ha szeretsz verseket olvasni, érdemes belenézni. Itt van közülük egy:


nem tudom miért

nem tudom miért beszélek kinek beszélek
miért nem hallgatok, nem tudom
azt se hogy ezt most miért írom le
mikor nem is akarom

ki figyel oda
ki figyel ide
ki figyel rám

miért hiszem
hogy meg kell
nyilatkoznom

miért nem fogom
be végre a szám


S hogy miért ezt választottam ? Azért, mert  elkap engem is néha a kétség, hogy kell-e, érdemes-e blogot írni ? Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy nekem maga az "írás" öröm, egyfajta "feladat-teljesítés" és ha komment érkezik egy egy szöveghez, az valamiféle jóleső "vállveregetésnek" számít. (Amire mindenkinek szüksége van/lenne.) Egy cinkos mosolynak, hogy itt vagyok, látlak, (néha) érdekel is az, amit leírsz.

Hát írom a blogomat...

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Micsoda véletlenek vannak...ez a fenti egy jó régi anyag, s te most találtál rá... Látom, te se hagytad abba...Be fogok nézni hozzád, és örülök, hogy írtál, ha csak egy szót is...

      Törlés