2018. május 25., péntek

Colorado - 6 percben

Először egy "info":  ha pár napig itt nem "látszom" - annak "csak" az az oka, hogy kissé besűrűsödtek/nek a programjaim... Kéméndi angyalavató, 55.érettségi találkozó, barátnő-vendég-érkezés, és nem tudom még mi... Zajlani fog az életem rendesen. De - biztos lesznek új élmények is (remélem) - és akkor lesznek majd új beszámolók.

....írom mindezt, jó házigazdaként - hátha mégis idetéved valaki - ebben az egyre elhagyatottabbá váló blogvilágban.
Hahó gyerekek, én magamnak is fogok írni a naplót, de mennyivel jobb érzés, ha tudom, vagytok még páran, akik elolvassák a kis hülye gondolataimat. 😊


Nemrég a "saját" hegyemet mutattam, de ma is mutatok egy másik meseszépet. Nagyon szívesen ültem volna ennek a drónnak a szárnyán, mondjuk kis hangya alakjában, s repültem volna végig élőben is ezt a vidéket !




8 megjegyzés:

  1. Örülök hogy ilyen szép és érdekes programjaid lesznek amihez kívánok jó szórakozást! Természetesen kíváncsian várom a beszámolódat !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jókívánságot köszönöm, és lesznek beszámolók.

      Törlés
  2. Nagyon jó programokat kívánok!
    Nekem is sűrűsödik a hétvége :-)
    Veled ugyanitt!❤️

    VálaszTörlés
  3. Már biztosan javában zajlanak a programok. Jó szórakozást, kikapcsolódást kívánok! Várom a beszámolót! Marika

    VálaszTörlés
  4. Nekünk 1 éve volt a 45. Hiába, múlnak az évek, de jó hogy vannak ezek a találkozók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi minden évben összejövünk, valójában ennek a számnak különös jelentősége nincs - azon kívül, hogy az igen gyorsan múló időt bizonyítja.

      Törlés