2011. november 5., szombat

Ha az univerzum elpusztul

Rendkívüli módon sajnálom, hogy ez a film egyelőre csak német nyelven van fent a Youtube-on. Sok hasonló filmet láttam, de ez újdonságokkal szolgált tegnap este. Meglepő, de talán nem véletlen, hogy még 24 óra sem telt el a Tv-sugárzás óta, és máris fent van a neten. Bizonyára nem véletlenül… Az viszont egyáltalán nem véletlen, hogy Gopál ajánlatára a könyvtárból többek között kihoztam Atkins: „Teremtés” és Davies: „Isten gondolatai” című könyveket is. Néha egész különösen összecsengenek az események….  


2 megjegyzés:

  1. Csak egy tipp: ha nem is mindig,-de gyakran,- megvárom a filmek végén a "szöveget"- mikor készült. (Olyankor csak-csak megtudom, mennyire "friss" egy film,amit bemutat a tv.)
    Az lehet, (sőt én elhiszem)hogy tegnap sugározta a tv. !- viszont a You Tube-ra meg 2011.03.-ban rakta fel valaki. Persze, ez nem kisebbíti a hír értékét.
    (Amúgy meg... (OK!-magányügy)- épp' olyan "kellemetlen" e-maileket kaptam ( 2 db.) - közeli ismerőseim fognak hamarosan (?)-elpusztulni... (ez most valamivel jobban hatott rám)
    Az meg szinte lényegtelen, hogy az "érfestéses CT-t" csak-csak túléltem...) :-) :-) - szóval "mikro" és "makro" méretekben zajlik az élet !

    VálaszTörlés
  2. (Valahogy nem volt már túl sok kedvem (?) -tegnap - a netezéshez )
    Lehet, hogy ez lesz a megoldás ?...
    hazaértek a Marsról
    Egyéb hírek : (bár még nincsenek "beazonosítva") - egy pár (?) cinke jár az etetőmre!- ill. a feketerigók "szép számmal" a vadszőlőre !
    Derűs vasárnapot !- mindenkinek ! :-)

    VálaszTörlés