2011. november 22., kedd

Villányba télen...


Nem biztos, hogy cél nélkül, „csak úgy” nekiindulok egy, a tegnapihoz hasonló borús novemberi napon a „világnak” – ám mivel barátnőmmel volt egy célunk, nevezetesen a Gere Hotel felkeresése Villányban, s ott bizonyos natur-termékek bevásárlása – beültünk a kocsiba és szép kényelmes tempóban lecsorogtunk a borok e délvidéki fővárosába.
Akit esetleg részletesen érdekelnének az általunk vásárolt újféle termékek, itt (is)olvashat róla:

Őszintén szólva én még életemben nem jártam bent, holott sokszor elmentem a szálló/étterem előtt. Most csak tátottam a számat, miféle wellness-centrum van itt ! Egy, de tényleg csak egy percre elméláztam azon, hogy milyen jó is lehet, annak, aki ebben a nyirkos novemberben itt tölthet pár napot, kényeztetve testét, lelkét. (Árak ugyancsak a gere.hu oldalon megnézhetők.) Nem, ez tényleg nem az én világom. Igaz, sose volt és talán ezért nem hiányzik most se…..

Jutott nekem más szépségég elég. Itt a városban még a napok óta tartó deprimáló szürkeség uralkodott, de aztán ahogy kicsit elhagytuk a lakott területeket, varázslatosnál varázslatosabb mesebeli tájakra értünk. Nagyon sajnálom, hogy a zúzmarás fák igazi mesebeli hangulatát a képeim nem tudják igazán visszaadni, de talán elhiszitek, hogy szép utunk volt. Nyáron is jártam erre, most is megálltam az „ördögszántotta hegy” lábánál – és mennyire más képet láttam mint legutóbb ! Télen még nem is jártam itt. Volt valami titokzatos, valami meseszerű a hegy tetején csücsülő felhő és a zúzmarás fehér bokrok  alatt katonásan sorakozó, vörösbarnás szőlőtőkék rendezett sorában.

Az autóban jó meleg volt, a feladatot teljesítettük. Szép napunk volt ! 








Nyáron és most:








4 megjegyzés:

  1. Próba !
    Bár be vagyok jelentkezve - elveszett az egész hozzászólásom.
    Sajnálom.
    Bizonyára az én hibám ,- vagy ki tudja.

    VálaszTörlés
  2. Olyasmit írtam volna, hogy (reggel) olvasgattam :
    megválasztották Magyarország ízkosarát. Nincs időm linket beírni - pl. a pecsma.hu-ban írtak róla.
    Esetleg itt meg képek róla
    Magyar ízek galéria
    Elég rossz tulajdonságom (?) - egy-egy téma kapcsán "elkalandozom" a neten,- de (remélem) ezt most nem teszem.

    VálaszTörlés
  3. (Szokásom mondani : minden relatív ! ) Wellness árak (?)
    Olvasom : a wellness és spa részleg korlátlan használatát a szobaár tartalmazza.
    Utókornak
    (aki még nem kapta volna meg a levelet...)
    A levél
    (cikk alján)

    VálaszTörlés
  4. Ha már elrontottam...
    Wellness & spa

    Más : ( a napokban tartottunk egy "felderítést"- milyen pl. a menü ?- (bár nem azt ettünk, - ill. kb. 700 Ft/fő) - és egyebek) Gondoltam - kipróbálhatnánk ezt itt ,- de majd legközelebb! :-) :-)
    Wellness a Laterumban

    VálaszTörlés