2016. január 27., szerda

Hogy mik vannak ! KIEGÉSZÍTVE


Nekem biztos eszembe nem jutott volna soha – igaz már és még nem használok pelenkát… Viszont baba van a családban. Majd próbaképp kérek tőlük egyet. De jó ötletnek tűnik….
                                                     **************
Köszönöm "névtelen barátnőm" (egyébként HM, ha nem felejti le a nevét) tippjét és máris továbbadom. Tehát létezik egy bizonyos "Water gel" nevű szer, ami pelenka-pazarlás nélkül ugyanazt tudja, mint a pelenkás változat.
Akinek szüksége lenne rá, akkor inkább ezt próbálja ki !!! 




12 megjegyzés:

  1. Tavaly cikázott a fb-on ez a pelenkás jópofiság, és ott valaki megorrolt rám, mert merészeltem megjegyezni, nem kell ezért egy pelenkát szétszabni (és a maradó részeit szemétként eldobni),amikor van kifejezetten erre a célra gyártott termék, az a neve "Water Gel" (hitted volna? mármint a nevét), gyártó Gardman, nálunk is kapható, Melindánál vettem évekkel ezelőtt. Ugyanaz ami a pelenkában szív, csak olcsóbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem is hallottam róla, de örülök, hogy megírtad ennek a szernek a nevét (meg hogy egyáltalán kapható). Mert én is elgondolkodtam, hogy mégis mi a csudát lehet a szétszabdalt pelenkával kezdeni ? És csak arra jutottam, hogy kikukázni - márpedig azért tényleg kár (hogy az áráról már szó se essen.) Én ugyan nem utazom sehová, hogy ilyesmire szükségem legyen,de mindjárt kiegészítem ezzel a "hírrel" a szövegemet, mert szerintem fontos. Köszi !!!

      Törlés
  2. Ott a piros pont ! Mert ha már nem sokáig... (igaz ráment már vagy 5 év...) - ezt-azt én is tudtam a pelenkák áráról. ( Halkan üzenném... 1 db-ot félretettem neked - (pontosabban a kísérletedhez )(bizalmas)

    VálaszTörlés
  3. Pontosítás : 5 év = 2 gyerek... folyamatosan... igaz, a maradék (hamarosan) majd a harmadiknak... (Az "megvan," hogy a használt pelenkát melyik edénybe illő dobni? )...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelmedbe ajánlom a fenti kommentet. Te tudtad, hogy van ilyen szer ? (Water Gel)

      Törlés
    2. Persze,hogy nem tudtam. Igaz, van aki locsoljon helyettem... bent. Igaz,újabban már kint is ő "locsol,"...mert az én öntözési stílusom erősen pénztárcaapasztó...

      Törlés
  4. Ujdonsag szamomra is! Kiprobalom,mert a multkor,pedig csak egy hetre hagytuk magukra oket, nagyon elkokadtak a novenyeink. Vagy az is elofordul ,hogy szeretetbol tulontozom oket. Koszi a hasznos tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek, te is olvasd el az első kommentet, és praktikussági okból akkor ne pelust, hanem ezt a bizonyos Water gel-t vedd meg legközelebb.
      Érdemes dolgokról beszélni, mert sokszor tanul az ember !

      Törlés
  5. Bizony,hogy erdemes! :)
    Igen,olvastam,majd szetnezek Water gel ugyben. ... csak ugy halkan:pedig milyen rendes volt @x, eltett neked egy pelust a kiserlethez :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát könnyű annak, akinek környezetében folyamatosan van kis pelusos :-) :-)

      Törlés
  6. Nem hallottam sem a pelenkáról sem a másikról...Én még mindig csak a "madzagost" ismerem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van azért másféle kíméletes és hosszan tartó öntözési mód is, de nekem valójában az ötlet tetszett meg - s nem véletlenül. Rettentően díjazom, ha valakinek kissé hülyének tűnő, de végülis hasznos dolog jut eszébe. Én ezeknek híjával vagyok.Ha lenne, 3 lábban állnék a földön.

      Törlés