2018. március 13., kedd

Egy kép - millió gondolat...



Nem írom, hogy egy „nagyon jó kis olvasnivaló” ajánlatot kaptam, mert ugyan olvasnivaló, de a nagyon jó nem illik rá. Nagyon ijesztő, inkább ezt kellene mondanom. Nem tudom, ismeritek-e, én nem láttam még ezt a lapot. Érdemes belenézni, hátborzongató dolgok vannak benne….
Csak három cím, amit itt alább kiemeltem, ám igencsak tanulságos böngészni kicsit ezen az oldalon….(http://fna.hu/)


Egy képet elhoztam, amiből a kisbetűs részeket külön kinagyítottam.
Érdemes elgondolkodni a számokon....

 A Föld lakóinak részletezése:
 

Háziszárnyas részletezés(meglep, hogy a disznó nem szerepel, pedig szerintem abból fogy a legtöbb...):


 Állatok:


  

Utóirat: azért  (öreg harcos vagyok már) el szoktam gondolkodni az efféle statisztikai számsorokon...mennyi lehet a valóság-alapja ? Mire "megy ki a játék" ?
Persze alapjában véve mindegy is, hogy mennyire pontosak a számok. A tény a lényeges. Sokan vagyunk, nincs más megoldás, csak vagy a kipusztulás, vagy az elmenekülés. Az elsőre nagyobb az esélyünk...


2 megjegyzés:

  1. Hm.
    Épp most jött szembe: http://nepesseg.population.city/world/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó oldal, érdemes lesz nézegetni.Köszönöm.

      Törlés