2019. december 30., hétfő

Előrejelzés

Minden nap ránézek az időjárás előrejelzőre.
Ijesztőnek találom, hogy az elkövetkező egy hónapra egyetlen esős (hogy ne mondjam havas) napot sem jeleznek.


Nem is másért került ez most ide, csak azért, hogy (legalább önmagamnak) dokumentáljam,  igen, ez volt ekkor. Ne lehessen majd azt mondani, hogy ugyan már, rosszul emlékszel....
Ettől függetlenül persze, tévedhetnek a meteorológusok - az viszont nem az én hibám. Az én hibám csak az, hogy elhiszek mindent. Vagy majdnem mindent.

Más. Bemásolok ide egy linket, mert érdekes hírt közöl és ezt is elhiszem:

Mivel "kedvencemről" az Orionról, ill.  egyik csillagáról van szó, kíváncsian figyelem a fejleményeket. Még akkor is, ha amit (esetleg) holnap látunk, az 640 évvel ezelőtt történt.
(Ugyanis ennyi idő kell, hogy a Beletguse-tól hozzánkig elérjen a fény.)







4 megjegyzés:

  1. Te kis hitetlen! Ha ez igaz előrejelzés, háááát nem biztató.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami miatt amikor ezt az előrejelzést láttam, az a mondás jutott eszembe: "Jön még a kutyára dér".... Hát majd meglátjuk...

      Törlés
  2. Emlékeztem még erre a bejegyzésedre, gondoltam örülnél egy kis visszacsatolásra is az előrejelzéssel kapcsolatban. Ma reggelre Pest fehérbe "borult". Ugyan hó esett, de sajnos nem sok. Talán fél centi... De már ennek is örülök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem lesz hosszú az örömöd, szerintem holnapra eltűnik. Itt nálunk "csak" kevéske zúzmara volt reggel, de mostanra az is elolvadt, bár hideg, ködös az idő. És holnapra megint + 7 fokot jósolnak....

      Törlés