2015. március 26., csütörtök

Lorem ipsum - tudod-e mi az ?



Tekergek a neten s ilyenekre bukkanok néha, mint az alább írtak - és mert érdekesnek találtam, bemásoltam ide is. Ezekről talán nem derül ki, hogy hazugságok, kitalációk, stb…Nem tudom, ki, hogy van vele, de én őszintén tudok örülni, amikor vén fejjel szinte nap mint nap olvasok valami "újdonságot". (Most nem friss eseményre gondolok.) Színt visz a hétköznapjaimba és ugyan nekem már remélhetőleg soha sehol nem kell "vizsgáznom" - de azért szeretek felfedezni ilyesmiket.



4 megjegyzés:

  1. nem kritika !- mert ki,ki tegye azt,ami neki jólesik. Én pl. olvasok. Könyveket.
    ( Igaz, van valamilyen verseny...hogy az év végéig 25 meg 50 könyvet olvassanak el... ott vannak feladatok... és néha besegítek nekik azzal, ha megírom a keresett szerző nevét. Kissé érthetetlen > van feladat, hogy csak az író monogramja van megadva...nekem meg van egy A XX.szd,külföldi írói c. könyvem.)

    VálaszTörlés
  2. Mit kell csinálni, hogy ne lejelenjen meg az, hogy nem vagyok robot ! ...és e kell írni azokat a hülye szavakat ! ( vagy negyedszerre sikerült )

    VálaszTörlés
  3. @X ez ellen nem tudsz mit csinálni, véletlenszerűen jön. Van(az utóbbi időben mindig), hogy figyelmenkívül hagyom és mégis engedi a válaszom elküldését, próbáld ki.
    Ez a google. :-)

    VálaszTörlés
  4. @x: én most 3 hónapja (azt hiszem "igazoltan") nem voltam könyvtárba. A sajátjaimból olvasok néha, de tény, többet nézem a netet...Van, amit érdekesnek találok, akkor azt szeretném megosztani másokkal - tekintve, hogy semmi se történik velem az 50 m2-es lakásomban - hát arról írok, ami másokkal történik.
    Amúgy meg Kavicsnak sajnos igaza van - a komment-ellenőrzést én semmiképp nem tudom megváltoztatni, törölni.

    VálaszTörlés