2011. augusztus 24., szerda

Égi dolgok a nyári melegben...

Se kedvem, se energiám, se igazán jó témám nincs – 50 %-osan működöm csak ebben a dög melegben, s ez nem elégséges  egy rendes szöveg összeszedéséhez, megírásához. 
Utálom a kánikulát. Ha valaki nálam jobban várja  a lehűlést, az hazudik…

Hajnalban (½ 5) kimentem  az udvarba, tök sötét volt,  ragyogtak a csillagok még az égen.
Keleten már megjelent az Orion is.   (Ha-ha-ha  :-)  van remény, jön a tél !)

Ha valakit érdekel a csillagászat, vagy legalább abból annyi, hogy a feje fölött adott időben milyen bolygókat láthat, itt nézelődhet.  (Az időponton lehet változtatni !)
Egyébként az egész oldal   nagyon érdekes….  http://www.heavens-above.com       

A mellékelt képen az látszik, hogy ebben a percben (.2011.08.24. 10 óra 58perc, épp hol száll az ISS.)

5 megjegyzés:

  1. A témához :
    Hőérzet I.
    és
    Hőérzet II.
    Mindez (részben) jutott eszembe azért, mert elolvastam a koos.hu-ban is a mai cikket. OO szerepel,hogy a lakásban (nyáron) "kellemes a +25~+26 C°" - és amiatt gondoltam, hogy akkor meg miért sulykolják, hogy télen egészségtelen az ugyanannyi ?
    Na, ennyit !- mert csak-csak nem szívesen vagyok a számítógép közelében. (sem)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg lassan elviselhetetlen a hőség... a belvárosban meg különösen!!! Kitartást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. (csütörtök)
    tegnap olyan hírt kaptam @Aranysf.-tól, hogy az internetjével "gondjai vannak" - így aztán - lehet - hogy pár napig (?) "hallgatni" fog.

    VálaszTörlés
  4. Google keresőbe írva :
    Lezuhant a Progress teherszállító űrhajó. (Azt már ne keressétek)

    VálaszTörlés
  5. Minden részvétem a pécsieké.
    Úgy olvasom, hogy hajnalban is
    rekordott döntött a meleg.
    Szörnyű, amikor még éjjel sem
    képes az ember hűsölni.

    VálaszTörlés