2011. augusztus 4., csütörtök

Mályva

Nemes Nagy Ágnes: Bors néni kertje  

Fent, fent, fent,
fent, fent, legfelül,
ott, ahol a varjú ül,
a hetedik emeleten –
azon is túl? Igen, igen,
fent, fent, fent,
fent, fent ,magasan,
Bors néninek kertje van.
Benne három mályvatő,
kivirít a háztető.
Bors nénié három mályva,
rózsaszínű, lila, sárga,
hogyha hullik tarka hó,
az a mályváról való.
Hogyha pedig
eső esik:
fent a mályvát
öntözgetik.

Tegnap találtam a Nagyvárad utcában ezt a csodálatos mályvabokrot !






5 megjegyzés:

  1. Most már csak röviden... OK!
    (Nekünk is van ) - kb. "sövénynek "nevelve"... (épp' 2-3 napja "kaptam az engedélyt", hogy meg (le) nyírhatom a "tetejét" - !- (stb.) Szóval : ügyesen (?) kell metszeni!
    Érdekesség : 2010-ben és 2009-ben nagyon "rámentek" a bodobácsok! <<
    2011-ben egyetlen bodobács-ot sem "láttam" - na, ennyit !
    *************************************
    Ki ne feledjem... van, hogy "tetvesedik" is ! - (de az egy más téma) - lehetne.
    Na, pusz' meg jókat ! - mindenkinek !
    "Az erő legyen veletek!" ( főleg velem...)

    VálaszTörlés
  2. Én is látok szinte minden nap a kertekbe, de ilyen szépet már régen láttam. Köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  3. Nemes Nagy Ágnes verseit olvastam tegnap este.:-))))))"Nyári éj" ez volt a vers címe, ami tetszett.De amit Te most közreadtál az is gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a fotókhoz, nagyon szépek a színek:
    Nekem van mocsári hibiszkuszom és mintha az is így nézne ki, csak mély bordó színbe.:-))))

    VálaszTörlés
  5. x: ez a mályva nem hibiszkusz ! Egészen más a levele, a virágja, és tulképp az egész növény.

    VálaszTörlés