2013. november 29., péntek

♥zene♥zene♥zene♥



Mit látok/hallok minap ???
Agnetha újra fellépést vállalt, sőt interjút adott !
Nem tudod ki ő ????  Jaj, hát az ABBA-ból az egyik „A”. :-)

Nagyon, nagyon szerettem, sőt a mai napi szeretem a zenéjüket és meggyőződésem nem vagyok egyedül. Most elvonatkoztatva attól, hogy életem legszebb időszakát idézik vissza, mert el nem tudom mondani, hány szépséges pillanat (? óra !) kapcsolódik számaikhoz – szerintem a mai napig élvezhető, nagyon jó zenét hoztak létre. Hány boldog tánclépés – libbenés, milyen csodás hangulatok ! Jaj, a fiatalságom !!! Ott perdül-fordul az ő zenéjükre... Csoda hát ha annyira kedvelem ????

Sokszor szoktam hallgatni őket itt:


Szóval arról faggatták Agnethát – aki mellesleg rendkívül vonzó még idős korában is ! – lesz-e még egyszer ABBA ?
És ő természetesen tiltakozott – és most igazán nem tudom, hogy csak a kommentátor kétértelmű szavai, vagy talán tényleg Agnetha volt az, aki felkeltette bennem a reményt, hogy talán egyszer hallhatom/láthatom még őket együtt ? De jó is lenne !
Itt egy ezévi – bár tavasszal íródott - riport vele:

Igaz, ha netán össze is állnának – nekem többet adni már nem tudnak. A koncertjükre elmenni nyilván nem tudnék – ezekre a számokra (ha hoznának újakat) már nem lenne kivel ropni a táncot.
Hát akkor tulajdonképp minek is szeretném, hogy újra legyen ABBA ?  

Maradok hát a nosztalgiánál. Nem rossz az…. a semmi helyett…..




1 megjegyzés: