2008. október 12., vasárnap

Vásár...vásár...



Nem tudom megállni, hogy aprócska megjegyzésekkel, a ma délelőtt ellőtt 80 képből néhányat ide be ne tegyek...Bocs, ha valakinek unalmas lenne. Én nagyon élveztem. Évente két-háromszor lemegyek a vásárba, amit csak az ismer, aki egyszer már legalább volt "PÉCSI VÁSÁRBAN" mert szerintem ez egy fogalom. Azt a színes kavalkádot, ami itt várja az embert, próbáltam megörökíteni a képeken, több-kevesebb sikerrel.
És ma sem talátam meg a múltamból elveszett "dolgaimat". Ne kérdezd, miért reménykedem, hogy egyszer egy ócskás portékája közt fellelem a barna macit, vagy a piros-szoknyás kis porcelán-leánykát. De ha itt nem, akkor majd a nagy égi vásárban remélem, egyszer még találkozhatom velük. Akkor bocsánatot fogok kérni tőlük, amiért nem őriztem őket eléggé, s csak későn döbbentem rá, hogy jelentettek nekem valamit.... A mindörökre elveszett gyerekkoromat...
Bugyi és harisnya-szivárvány:
Bugyi-buli

Zokni-felvonás


A vörös-szemű...

...meg a kitikkadt kölyök....

Élő halak !


Csipke-dömping
Virágözön


Jöhet a tél 1

Jöhet a tél 2

Jöhet a tél 3

Ólomkatonák. Játszik még ilyesmivel ma egy gyerek ?

Közeleg a halottak napja:

A mesebeli kéményseprő aranyból szőtt kémény-seprője...

Vadász-trófeák:


Szerencsém volt az "alkotó művésszel" megismerkednem. Ezért a műért 70.000.- Ft-ot kért, s egészen biztos volt abban, hogy valami hülye külföldi megveszi...


Aranyos régi dolgok...

Mi lesz az én könyveimmel. Ide jutnak ???

Zolika, hol vagy ? Élsz-e még ?

A babák nem szeretnek a vásárba menni...Különösen ruha nélkül nem.

Ez a maci sem "az" a maci.


Kinek az agyában bukkan fel ilyen ötlet ? Törölköző... Milyen érzés lehet a magyar címerbe törölni a ... mondjuk a lábamat ? (hogy mást ne mondjak...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése