2019. november 13., szerda

Egy lepkényi öröm

Nem szoktam dicsekedni a fotóimmal - nincs is nagyon mivel,  hiszen nem vagyok fotó-művész és csak egy egészen egyszerű kis gépem van. De ma este, amikor kimentem összesöpörni a lehullott leveleket, és gondoltam, hogy készítek pár képet még a napról napra színesebbé váló házamról, kertemről,  egész véletlenül megláttam az öt-órai-már-sötétben egy kicsi éjjeli (?) pillangót. És "csak úgy" próbáltam képet készíteni - hátha sikerül alapon. És ez lett az eredmény:

(Ugye látod, ott a középső sárga virágon ?)




Dacára, hogy  hosszas szörfölés után sem találtam meg a nevét ennek a kicsi lepkének, nagy volt az örömöm. Engem az ilyen (ritka) apró események hetekre boldoggá tudnak tenni... 

Napról napra színesebbek lesznek.....nem baj, hogy söprögetni kell minden este....

 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A levelek valóban csodásak, nagyon jó az időjárás most ahhoz, hogy mindnek legyen ideje így "elpirulni". De a kis lepke, ő most a szenzáció !!

      Törlés