2007. május 25., péntek

Micsoda illatok !

2007.május 25.péntek

 ...illatot sajnos csatolni nem tudok.....

Ma egy kellemes, hűsítő délutáni zápor után kimentem a kertbe, s a mennyországban éreztem magam. …vagyis Szlovéniában…
Ehhez tudni kell, hogy arrafelé az eldugott kicsi falvakban, vagy kisebb városkákban, főként a hegyek között, ahol a virágok-zöldségek számára kevés hely marad, a házak elé/mellé/mögé aprócska kerteket telepítenek a szorgos ott-élők. És ezek a kertecskék virágos és zöldséges kertek is egyben. Épp tavaly volt szerencsém egy-két ilyennek a közelében sétálni egy frissítő eső után. A bazsalikom, a kakukkfű, a csombor illata olyan erős volt, hogy nem lehetett nem teli szájal „beleharapni” a levegőbe. Amikor hazajöttem azonnal én is valami hasonlóvá kezdtem a saját kertemet átalakítani. A kertem pici, de mindneféle van benne, fűszernövények és virágok. Ma először ajándékozott nekem „Slo-feeling”-et. Köszönet érte annak, akit 
illet....

Kropa/ház a patakkal
Kropa/ház fűszers kerttel
 

Bazsalikom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése