2012. szeptember 20., csütörtök

Ilyen volt….



Ez csak afféle „ilyen volt-ilyen lett” két kép.
Tavasszal is voltam Pécsbagotán, most ősszel, hogy ismét arra jártam,  gondoltam, érdemes talán (nagyjából) ugyanazt a helyszínt ismételten megmutatni.
Semmi különös nincs a képekben. CSAK az IDŐ…

Sic transit gloria mundi.


A Tubes és a Jakabhegy DNY-ról nézve



A királyegyházai új cementmű

Alább pedig – ha már arra jártam, néhány kép Szabadszentkirályról, melynek parkját - barátnőmnek köszönhetően és segítségével nemrég tették ilyen szépen rendbe  (ha már a szüretről, ami utazásom fő célja volt nem csináltam képeket….):

A templom és a körülötte lévő szobrok: 



 Szt. Flórián
Szt.István


 (A Szentháromság szoborról a Szentlélek már hiányzik, csak az Atya meg a Fiú állta ki az idők próbáját, 1864-ben készült!)


Park-részlet




A hajdani általános iskola.... pénz kellene a felújításához. Megérné !


3 megjegyzés:

  1. Régen jártam szüreten, szívesen néztem volna szüreti képeket, és egy bővebb beszámolót a szüreti élményekről.

    VálaszTörlés
  2. :-) tudod, ez csak olyan játék-szüret volt: 3 sor szőlő, és ketten leszedtük másfél óra alatt... De azért szüret, mert a munka öröme, a szedés közbeni csendes beszélgetés, a must-kóstolás, meg a csirkepaprikás azért megvolt...

    VálaszTörlés
  3. ( Mindkettőtökkel "együttértek ! " ! ) magam is - gyakran - elbizonytalanodom... érdemes-e (?) bármilyen közösségi oldalra, vagy blogba, vagy bárhová olyan képeket feltölteni, ami (esetleg) nem "ingerelné fel" pl. azt/azokat akik épp' láthatók. (...)

    VálaszTörlés