2009. május 19., kedd

Júlia télen

Kissé bánatosan tapasztaltam, hogy a régi blogból áthozott anyagoknál a videók mind elvesztek. Nem tudom lesz-e valaha is időm-erőm-kedvem azt a sokat ide átmásolni... Egyelőre azon dolgozom, hogy a napi ötvenes adagot témakörök szerint rendezzem. Ezzel is elvagyok rendesen.... Továbbá.... Ki szerettem volna próbálni, hogy itt miképp működik a video-beillesztés. Ehhez kerestem anyagot, és mit találtam ? Szívszerelmemet, Szlovéniát ! Abból is a Karavankák és az Isonzó völgy téli képeit. Messze, messze elmaradnak a fotók a valóságtól, a „zöld” /=nyári/ valóságtól meg csillagévnyi távolságban vannak. Én valami miatt a tibeti zenét se érzem igazán ide passzolónak /hacsak megnyugtató hatása miatt nem/ - de mindez nem érdekel. Imádott álom-hazámban nekem még a nemszép képek is szépek. Azonnal emlékek milliónyi harangocskája csendül fel bennem, s nekem nem kell több a mai nap boldogságához. Elég ennyi kép. Onnan.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése