2012. június 3., vasárnap

Zajló életem dokumentumai...

Tényleg nagyon sűrű napjaim  vannak,  megkezdődött (nálam) a télre való készülés, a befőzések, sóska-kapor-spenót-eltevések. Közben, miért is ne ? Egyszerre háromféle vendégség, majd orvosi kontrollok és temetés.
Zajlik az élet(em).
A nagy sietségben csak pár fotó készült, egy részük nem is sikerült, a jobbakból mutatok néhányat:

A befőzések dokumentuma (A felirat nem látszik, ez eper- és cseresznyedzsem.)


 A gyümölcsös felé vezető út szépségei...

Lassan szárnyakat kell növesztenem, hogy bejussak a lakásba  :-) 



Kertész barátnőm jóságos szívének köszönhetően pompázik a kertem !

 Látod a pici paradicsomot ?

5 megjegyzés:

  1. Szép ! Meg tetszik... én viszont vasárnap 08-11.30. óra között a pécsi vásárban voltam... (Hát..."zajlott nekem is..." ) :-)

    VálaszTörlés
  2. Te szegény... :-(
    Nem irigyeltelek már tegnap sem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon edes a kerted!:) a gyonyoru viragaid mesterien vannak egymasmelle tarsitva a viragtartokban! az utolso elotti kepen az arvacska mogott jobbra, a sotetebb rozsaszin viragnak mi a neve?
    lattam a picike paradicsomot!es a bazsalikom is nagyon szep,egeszseges!
    A befottek is nagyon szepek! :)

    VálaszTörlés
  4. Tselszi, olvasd el ezt a posztot, talán kiokosodsz belőle :-)
    virág-zűr

    Szerintem pistike a kérdezett virág....

    VálaszTörlés
  5. Tenyleg nagyon zuros tud lenni :),mindenki kicsit (vagy nagyon) maskepp nevezi oket,de egy a lenyeg szemet gyonyorkodtetoek.
    Nekem is van pistikem,egesz nyaron ontja a viragokat.

    VálaszTörlés