2012. december 9., vasárnap

(Még) pénteki gondolatok



Egész nap futkostam, mint pók a falon. Még a havazás előtt….gyorsan…ezt-azt elintézni, megvenni, hogy ha megfehéredik a világ, ki se kelljen lépnem… És este fáradtan ülök a gép előtt – átgondolva, hogy milyen intézni-való maradt el. És bosszankodom, mert kiderül, hogy megfeledkeztem a zabpehelyről és a kókuszreszelékről.
És akkor este rákattintok a  Big Picture oldalára, és látom a képeit….
Ott is karácsony lenne december 24-én .…
Mi van/lesz helyette ?
Az ajándék az,  hogy életben maradtak…már akik….

És mindez nem több, mint egy pársoros tudósítás, 2 nap múlva már senki sem beszél róla...Nem is tudom, nem volt-e mégis jobb a Nagymamám idejében, amikor nem volt se net, se tévé. Legalább megmenekültek egy csomó ehhez hasonló hírtől. Hiszen segíteni úgyse tudunk. Csak elszomorít a tehetetlenség érzete és megkeseríti a kedvünket....

Nem látok igazi kiutat. A dolgok  attól még megtörténnek, hogy én nem tudok róluk.
Le kellene szoknom a világmegváltási vágyaimról.
Lehetetlen.




2 megjegyzés:

  1. Természetesen sajnálatos dolgok, de én pl. ilyesmiket is tudok, és mennyivel közelebb van...
    Se gáz,se villany,dermesztő hidegben fagyoskodnak

    VálaszTörlés
  2. Szerinted a fővadász olvas ilyesmit ? Mert szerintem nem - és lesz@rja az egészet. Hulljon a férgese - csak ők maradjanak a tűz körül....
    Várom, hogy jöjjön a kutyákra a dér.

    VálaszTörlés