2014. február 4., kedd

Ilyen volt .... milyen lesz



Én csak ámulok és bámulok, mert nincs nap, hogy valamiféle (a természettel kapcsolatos) csodát ne találnék, akár a neten, akár a tévében. Nem vagyok biztos benne, hogy mindenki rákattint az időkép-re, de ott most van egy fantasztikus videó, amit én is beteszek ide. Igazán mondom érdemes rászánni azt a kis időt…
(Mindig az jut eszembe, mit szólna nagymamám ehhez ???- El se hinné tán, hogy igaz...)



De legalább ilyen - ha nem érdekesebb - volt az  a tudományos műsor, ami a Föld távoli jövőjével foglalkozott (valamelyik hajnalon...) csak épp azt nem jegyeztem meg, hogy melyik adón láttam a filmet. Mindegy, találtam egy jó cikket, ha valaki olvasgatni akarna e témakörben:
http://sg.hu/cikkek/55713/pangea-a-visszateres
Nem számít, hogy emberi léptékkel mérhetetlen messzeségben vannak ezek a dolgok, engem nagyon érdekelnek. Ámulva nézem, mert oly hihetetlen, hogy a mi "Földünk" ennyire más volt és - ha megéri - ennyire más lesz. Ilyenkor tudatosul bennem hangyaságom....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése