2018. október 26., péntek

Hihetetlen.....

Előre mondom: NEM nagyon hiszek a szellemekben. De ami ma történt,...hát nem  tudom hová tenni.
Volt egy kész anyagom, szép őszi fotókkal, és még egy mondatot akartam a végére beszúrni - amikoris ELTŰNT az egész anyag, holott az utolsó mondat kivételével le volt már mentve az egész.....
NEM, NEM töröltem !!!! Márpedig sehol sincs - és erre ép ésszel magyarázatot adni nem tudok. Most újra beteszem, hiszen nem sok szövege volt és fotó is csak néhány - de hát bizony ezt én akkor se értem....

Amikor Rückerakna felé jártam, készítettem néhány szép, színes fotót, hiszen olyan csodás idén az ősz - nem mindig lehet ilyen képeket lőni...
Tudom, hogy sokan tettek mostanában be blogjukba szép őszi képeket - ám ugye mindenkinek a sajátjai a kedvesek, azért szeretném megmutatni én is az enyémeket....
Na de....
Nézzétek meg az utolsó képet !












És aki lát itt valami különöset, ugyan, írja már meg nekem...
Vagy tényleg csak én képzelődöm ??!!



6 megjegyzés:

  1. Csodásak a képek, nem győzöm én is válogatni őket. :-)
    Talán volt valami a fán, amin a fény megcsillant. De a fényképezőgép lencséje is okoz(hat) néha furcsaságokat, mint a múltkor nálam is a hegyekben, ahol rá is kérdeztél.

    VálaszTörlés
  2. Csodás tud lenni ilyenkor ősszel a természet! Az utolsó képeden én az egyik ágon egy sárga cédulát fedeztem fel de lehet hogy tévedek?

    VálaszTörlés
  3. Az ágak közt, mögött megbújó fehér alakra gondoltál? Az idei ősz nagyon szép, én is nem győzöm fotózni.

    VálaszTörlés
  4. A kép bal oldalán, alul, a véknyabb egyenes törzs mellett, a bokrok mögött mintha két zöld alak állna, onnan figyelne, leskelődne.(Lehet, csak én képzelem oda.)
    Marika

    VálaszTörlés
  5. Én is látom azt a kendős szellemalakot. Talán egy rőzsegyűjtő nénike szelleme, ott a fák közötti kis ösvényen.

    VálaszTörlés
  6. Üzenet mindenkinek: megfejtés a következő bejegyzésben....
    Én nem az általatok írt alakot láttam - és kíváncsi vagyok, hogy a magyarázatom után látja-e majd valaki az én emberkémet....
    De !!!
    Annak örülök, hogy mindenki foglalkoztatta a fantáziáját :-)

    VálaszTörlés