2018. október 19., péntek

Tudok ám...

...másféle videót is csatolni...




12 megjegyzés:

  1. Nekem meg ezt küldte ma a lányom, hát ez is ilyen cukifalat :

    https://www.youtube.com/watch?v=itGDySDK13s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákerestem erre a fickóra, meg a macskáira - hát varázslatos. Ha valakit érdekel sarper duman -t írjon a keresőbe.
      Nagyon tetszettek a videói !! Köszi.

      Törlés
  2. Lám-lám,milyen szép is az élet politika nélkül!!!
    Májkel(l) Miákovicsnak legalábbis...
    Tündéri felvétel!Vajon mi járt a fejében?
    lélekajtós

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó ez a videó - és kivételesen nem hiszem, hogy ez valami meghamisított - mert ugye olyanok is léteznek...

      Törlés
    2. Valami játékot figyelhet.
      PZs

      Törlés
    3. Majdnem mindegy, hogy mit - csak az a fontos, hogy ilyen "emberi" módon képes nézni valami élettelent. Mert ha ez egy egér lenne, megértem. No de egy telefon....

      Törlés
  3. Csak megjegyzem : én Daniel Khelmann : Tyll c. könyvét olvastam. Ott olvasható, hogyan tanítsunk meg állatokat beszélni ! ( Véleményem, értelmesebb dolog ( az olvasás) mit videók nézegetése,- de ki-ki tegyen azt, amit jónak gondol.

    VálaszTörlés
  4. Na, igen, még korán van, meg emlékezetből írtam, ill. németül sem tudok. D.Kehlmann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is azt gondolom, mindenki azt tegye, amihez kedve és lehetősége van.
      Egyébként az állatok tudnak "beszélni" - csak mi emberek nem értjük őket. Vagy többnyire nem értjük. Vagy a legtöbben nem is akarják....
      Sokfélék vagyunk - szerencsére.

      Törlés
  5. Szerintem, a video ciméböl következtetve, a cica egy nemrég elhunyt pajtása videoját nézi és elszomorodik.

    VálaszTörlés
  6. A videon a cica nemreg elhunyt gazdajat latja - olvashato a folotte levo kiirason.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piros, Tselszi igazatok lehet - én nem is néztem az angol feliratot...
      Maga a gesztus, ami megfogott.

      Törlés