2008. június 22., vasárnap

Footlight Parade /Rivaldafény parádé/ musical 1933


 
 Vasárnap és én szülinapi ebédre vagyok hivatalos. A délelőtt tehát abszolút lustizós.A hajnali ébredés után kicsit olvastam, aztán még a hűvösben megjárattam Lilit, majd reggeliztem, meglocsoltam a kertet, megnéztem a gépben a postámat, végül kapcsolgattam a TV-t.Sajnos, előbb kellet volna ezt tennem, mert így már csak a film utolsó harmadát/negyedét láttam. Viszont azt hiszem épp a „csúcs”-részt sikerült elkapnom. Őszintén szólva én nem hallottam erről a musical-ről, pedig a Wiki az „1001 film, amit látnod kell, mielőtt meghalsz” cím alatt is említi. /No nem mintha olyan sok ismerőst találtam volna ebben a felsorolásban./ Valami romantikus történet lehetett, de a lényeg az a parádés vízi-show, amit viszont még szerencsére elkaptam. Szeretem a régi filmeket, szeretem a zenés filmeket, és legfőképp szeretem az ilyesféle vízi-balettosakat. Nagyon ritkán látni ilyesmit, s épp ezért örülök, hogy ezeket a pompásan megkomponált és még pompásabban felvett/lefilmezett jeleneteket látni tudtam. Találtam pár fotót a Google-ban, ide teszem, lássátok, hogy miről beszélek:





.





.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése