2008. július 9., szerda

Vulkán

Ha nem is olyan flottul, mint pár nappal ezelőtt, de jelentem, újra itt vagyok. A számtalan újdonság tönkretesz, mire megszokom, csak az ősz hajszálaim fognak szaporodni. A fiatalság szerint viszont haladni kell a korral… Nem csak Váncza sütőporral – hanem a legújabb változatú programokkal. Azt hiszem sokkal többet ugyan nem tudnak, mint a régiek, meg amúgy is a lehetőségeknek csak kis részét használom ki, arra viszont kitűnő, hogy felborzolja némelyik érthetetlenség az idegeimet…

No mindegy. Végtére és összességében hálás vagyok, hogy törődnek velem és a bajok eredője én vagyok, nem a gép. És miközben én vakációztam kitört a Kilauea. Most nagy hirtelen csak a legújab videójára szeretném felhívni a figyelmeteket: http://hvo.wr.usgs.gov/gallery/kilauea/volcanomovies A weblapcímre klikkelés után megnyíló ablakban a bal oldali legfelső /vöröses/ képre kell klikkleni, és megnyitni a videót. Fantasztikus képeket lehet látni !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése